katastrof


Snömorgon. Bajsmorgon. Börja flygamorgon. Kalla det vad ni vill. Vinterjackan åkte på igen iaf. Det ös ner, orkar inte med vädret. Oki att jag klagar när det är sånt här väder. Men då klagar jag faktiskt inte när det är fint väder. Hellre för varmt än kallt och regn.

I helgen handlade jag hem grönsaker och när jag kom hem säger pappa: Lina, vi ska bojkotta Israel inte stödja. Jag: Va ? Vadå bojkotta ?
Pappa: Ja du har köpt paprika som det står med största texten ISRAEL på.. Detta hjälper dom att döda fler..
Jag: VAA ? Det såg jag inte. Hur kunde jag missa det ? Nu mår jag dåligt, riktigt dåligt.


BOJKOTTA ISRAEL!


Kommentarer
Postat av: Daniel

kräv pengarna tillbaka för paprikan!!!

2010-04-22 @ 11:15:43
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: håkan

jaa! israel använder sina paprika-pengar för att döda!!

2010-04-22 @ 21:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0