om man vill


Jag har bestämt mig för en sak. Faktiskt. Denna vecka har jag varit lat, föööör lat. Inte pluggat, inte tränat, inte gjort någonting viktigt i huvudtaget, bara degat. Så jag ska börja ta tag i allting nu, allting!
Inte bara plugg och träning, utan massa andra saker jag vill med mitt liv. Man måste våga, våga söka efter det, för det kommer inte av sig själv.
Det kommer vara så himla värt det, jag vet det. Och det kan krävas mycket, men man måste kämpa och lägga ner tid på det man vill. Jag vill lyckas. Lyckas med så mycket. Kan jag lyckas med allt då ? Kanske. Jag önskar och hoppas på det bästa, för man vet aldrig i förväg.


Jag vill inte sluta som denna stjärna, jo alltså jag vill vara en stjärna så klart(fast det är jag ju redan hehe), men inte en som inte bara ligger där helt orörlig. Vill inte ni lyckas ?

Behöver 365 dagars sömn. God natt era lingontoppar, hörs imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0